ספק פירות וירקות צריך לעמוד בציפיות הרבות.

סיטונאי פירות וירקות כל הארץ

בדרך כלל האספקה מתבצעת מדי יום אל לקוחות עסקיים אשר להם שימוש יום יומי בתוצרת החקלאית האיכותית

ספק פירות וירקות צריך לעמוד בציפיות הרבות. בדרך כלל האספקה מתבצעת מדי יום אל לקוחות עסקיים אשר להם שימוש יום יומי בתוצרת החקלאית האיכותית. הספק מאפשר לנו ליהנות מפרי וירק שאנו כל כך אוהבים ואם פועל על פי הנחיות מועצת הצמחים גם מעניק איכות. עבור כל בית עסק צריך שיוצמד ספק פרטי אשר דואג שימשיך לעבוד ולמלא אחר הבקשות של כל לקוח. אם אתם נמנים עם אחד מתוך הרבה מאוד עסקים אשר עוסקים בתחום המזון, כדאי מאוד שתתחילו למצוא לעצמכם את האחד שיעזור לכם להעמיד את העסק שלכם באופן תקין. פרי השדה כספק פירות וירקות איכותי, פועל במרץ למלא אחר כל דרישה ולהעניק מדי יום פירות וירקות טריים. עיקר הפעילות היא ללקוחות העסקיים הגדולים: מסעדות ובתי מלון, אשר מדי יום דואגים להשביע כמות גדולה של לקוחות.

כל מה שצריך להיות ירקות ופירות צריכים להביא לצרכן את האיכויות הגבוהות ביותר וללא כל פשרה. אלו שאינם עומדים בקטגוריה הזו לא יענו על הדרישות של הלקוחות ולכן פסולים. אחד מהפרמטרים אשר נקבעו על ידי מועצת הצמחים עם שיווק ירקות, נועדו כדי למנוע מצב שבו פרי וירק יסופקו ללקוחות שהם אינם ראויים למאכל. רמת ריסוס גבוהה מזיקה באופן ישיר לגוף ולכן ישנו הצורך בריסוס מינימלי לשמירת התוצרת, על ידי חומרי הדברה ידידותיים לסביבה ככל שניתן. על כן חשוב מאוד לבחור בספק פירות וירקות מומלץ שיעמוד בדרישות הגבוהות.

תמיד בזמן הנכון
פרי השדה תעמוד לרשות לקוחותיה כל עת שידרשו לה. אספקה יכולה להתבצע פעם אחת ביום ויש המקבלים אותה גם כמה פעמים, בהתאם לדרישות הצצות בזמן אמת. בתי עסק גדולים מודעים פחות או יותר לגבי מספר סועדים אשר פוקד אותם מדי יום ולכן האספקה תהיה בכמות קבועה יחסית. לעומת זאת, תמיד טוב יהיה לעבוד עם ספק אשר ידאג גם לאספקה נוספת במידה ויזדקקו לה. פירות וירקות יכולים להיות מסופקים גם למסעדות כשרות וגם לאלו שלא. מבחינת כשרות ניתן יהיה לכבל אותם גם בהכשר של בד"ץ, המיועד למסעדות המציעות כשרות ברמה גבוהה יותר.

צרו קשר