כחלק מהרצון להעניק ללקוחות את המוצרים הבריאותיים ביותר הירקות מהווים בסיס חשוב.

סיטונאי ירקות צפון

ניתן לפגוש אותם במרכולים השונים וגם בבתי הקפה ובמסעדות אשר מגישים מזון ללקוחות

כחלק מהרצון להעניק ללקוחות את המוצרים הבריאותיים ביותר הירקות מהווים בסיס חשוב. ניתן לפגוש אותם במרכולים השונים וגם בבתי הקפה ובמסעדות אשר מגישים מזון ללקוחות. כחלק מהרצון לשמור על איכות גבוהה של הירקות אותם אנחנו אוכלים, ישנו הצורך בספק ירקות איכותי אשר ימלא אחר הצורך החיוני כל כך. כל מי שמגדיר עצמו כספק ירקות חייב לעמוד בסטנדרטים המצופים ממנו ולהציע את הסחורה במהירות ויעילות. חברת פרי השדה נמנית עם ספקי הירקות האיכותיים ביותר ואלו אשר עושים את הכל למען הלקוחות. השירות הטוב והאיכותי אשר מעניקים כבר שנים רבות, כולל בתוכו את האספקה המהירה לכל חלקי הארץ ואת הסחורה האיכותית הטובה ביותר שיש.

 
סיטונאי ירקות נתניה יבטיח כי הסחורה שתתקבל תהיה ברמה מספיק טובה, על מנת שתגרום לריצוי מלא של לקוחות. כלל הלקוחות אשר מבצעים הזמנה של ירקות דרך ספק, עושים זאת במטרה לענות על הצורך שלהם להמשיך להפעיל את בית העסק שלהם. לצורך מימוש מטרה זו נדרש שיתוף פעולה עם ספק אשר ידאג לספק את הירקות בכל זמן נתון. החשיבות שבאספקת הירקות בזמן הנדרש הוא קריטי להמשך תפעול מסעדה או בית מזון אחר ואילו פרי השדה ידאגו לכך שהדבר יתרחש. החברה מתחייבת לספק את כל התוצרת ללא הגבלה של כמות ומאפשרת את קבלת הירקות בתנאי האיכות כפי שקבעו במועצת הירקות. מומחים לסייע לכם כל בית עסק מודע לכך שיהיה מחויב לעבוד עם ספקים רבים וביניהם גם ספק ירקות. הספק אחראי על אספקה שוטפת של ירקות וצריך להיות קשוב לצרכים.


אם ישנו הצורך לספק את הירקות יותר מפעם אחת ביום אז חשוב יהיה למצוא את האדם הנכון שיוכל לעמוד בכך. אנחנו חייבים לדעת כי החשיבות הגבוהה לירקות איכותיים תשפיע בסופו של על הפנים של בית העסק. פרי השדה מתמחה כבר שנים באספקה ללקוחות מהגדולים במשק ועושה זאת הכי טוב שרק אפשר. מבחינת הסחורה תוכלו לקבל ברמת כשרות רגילה וגם מהדרין המיועד למסעדות ובתי מלון אשר מקפידים על רמה גבוהה.

Rectangle 956
צרו קשר