הפירות הם הדרך הטובה שלנו לשמח את האנשים שאנו אוהבים

סיטונאות ירקות רחובות

הפרי מעלה את החיוך במהלך היום וגורם לנו לרצות ממנו שוב ושוב בשל הטעם הטוב והריח שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו

הפירות הם הדרך הטובה שלנו לשמח את האנשים שאנו אוהבים. הפרי מעלה את החיוך במהלך היום וגורם לנו לרצות ממנו שוב ושוב בשל הטעם הטוב והריח שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו. על מנת ליהנות מתוצרת חקלאית איכותית, ספק פירות מבצע את האספקה אל בתי העסק השונים במטרה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שמצופים. פרי השדה היא ספקית פירות למסעדות ובתי מלון ועושה זאת בהצלחה כבר שנים רבות. הסיבה העיקרית להצלחה ולעמידות החברה היא ההתחייבות בפני הלקוחות על סחורה איכותית טובה ברמה גבוהה. 


מטרה חשובה מאוד פרי המוצע ללקוח באיכות גבוהה מאפשר ליהנות מסטנדרטים ברמה אחרת. ספק פירות היודע לעמוד בדרישות הלקוחות לגבי אספקה ואיכות יכול להצליח למשוך אליו עוד הרבה מאוד שיהיו מוכנים לעבוד עמו בשיתוף פעולה ארוך טווח. בפרי השדה שמו כמטרה את כל עניין הלקוח ודואגים לריצוי מלא שלו בכל תקופת זמן. פירות רבים משווקים כשהם ברמת ייצור נמוכה ולא ניתנים לאכילה. לבית עסק אשר מתעסק ברמה יומית עם אספקת המזון ללקוח הסופי, ישנו הצורך לגרום לריצוי של כל לקוח המגיע אליו ולכן יש לו את האינטרס לשתף פעולה עם ספק אמין שיעמוד בדרישות הגבוהות. ערוכים לשרת אתכם כל אספקה של פרי מחייבת יעילות מקסימלית מצד האנשים המספקים. קודם לכל עניין השרות שצריך לעמוד בלחץ האספקה הרב שמופעל. לאחר מכן שאלת התוצרת עומדת על הפרק ומחייבת התייחסות רבה לכל הדרישות כפי שנתבקשו על ידי מועצת הצמחים. 


ספק פירות טוב אשר עומד בכל התחייבות שלו למען הלקוח יזכה לעבודות רבות וזמן התקשרות ארוך עם כל לקוח. פרי השדה אחראית בלעדית לאספקה של פירות למסעדות ובתי מלון מובילים ומאפשרת להם להמשיך ולהתקיים כעסק פעיל כבר שנים רבות, הדבר מאפשר לספק ללקוחותיהם סחורה טרייה בבתי מלון ובאירועים במסעדות. כולם כבר יודעים כי הפרי הוא תוצר חשוב בחיינו והלקוחות דורשים ומקבלים מדי יום את האיכותי ביותר. המחירים אותם מעניק הספק ללקוחות הם התחרותיים ביותר ביחס לשוק ותנאי התשלום נוחים גם כן. לשאלת המחיר ישנה חשיבות רבה בימנו, שכן יקבע את מחירו הסופי של המוצר ללקוח שמגיע לרכוש אותו.

Rectangle 956
צרו קשר