תארו לעצמכם עולם שלם ללא פירות. 

ספקי ירקות למסעדות

תחשבו על כמה אפור לקום ולא ליהנות ממיץ טבעי הנסחט מפירות הדר ומיטב פירות העונה המרכיבים לנו את הטעם והאיכות הטובים ביותר

תארו לעצמכם עולם שלם ללא פירות. תחשבו על כמה אפור לקום ולא ליהנות ממיץ טבעי הנסחט מפירות הדר ומיטב פירות העונה המרכיבים לנו את הטעם והאיכות הטובים ביותר. אנו יודעים לומר כבר את העדפות הספציפיות לגבי הפירות, אך כולם בלא יוצא מן הכלל אוהבים את המתיקות והטעם הטוב שהם מעניקים. ספק פירות הוא האחראי להמשיך את החגיגה ולהוציא אל הלקוחות את כמות הפירות הנדרשת למלא אחר צרכיהם. ספק טוב יהיה קשוב בצורה מלאה ללקוחות ויעניק עבורם את הפתרון לכל דרישת אספקה. מסעדות ובייחוד מקומות כמו מסעדות לאירועים צריכים להיערך בכמות מספקת של ירקות ופירות טריים לפני כל אירוע. מעניקים את הטוב ביותר הספקים קיבלו על עצמם להוציא אל לקוחות סופיים את התוצרת החקלאית הטובה ביותר. 


על פי ההנחיות של מועצת הצמחים ישנה החובה להשתמש בגידול בכמות חומר הדברה מינימלי ולמנוע מצב שפרי יסכן את הבריאות שלנו. שיווק פירות וירקות עם ספק פירות טוב הוא פרי השדה אשר אמון כבר משך זמן רב על אספקת תוצרת פירות איכותית ביותר שתואמת את הנהלים במועצת הצמחים. חשוב מאוד לעשות מיון של הפירות בטרם הם יוצאים ללקוחות ובמקרה של פרי השדה הסחורה יוצת למסעדות ובתי מלון, כך שהחשיבות רבה. בתי המלון והמסעדות אשר פזורות ברחבי הארץ אחראיות לכמות סועדים רבה ביום ולכן חשובה מאוד האיכות של הפרי המוגש עבורם.אם אתם רוצים לטעום את הירקות הטריים ביותר במנות שישאירו אתכם רוצים עוד, יש המון מסעדות לאירועים בגבעתיים שישמחו לארח אתכם.



לכל מקום בארץ נקודת המוצא של פרי השדה באזור המרכז, מאפשרת לה גישה נוחה לכל חלקי הארץ מצפון ועד לדרום. כל תוצרת פירות חקלאית יכולה להיות מסופקת בשעות קבועות ובכמויות הנדרשות וללא הגבלה כלשהי. רק במידה ואכן הפרי אינו מצוי בעונה תהיה בעיית אספקה, שכן הסחורה שתסופק היא טרייה מאותו היום. חשיבותו של פרי טרי משפיע באופן ישיר על שמו הטוב של בית העסק וכמובן על הרצון של לקוחות לשוב ולסעוד במקום, במידה ואתם רוצים לשמור על שמכם הטוב ולהיקרא בית מלון טוב או מסעדה טובה, כדאי שתבדקו את הספקים שלכם היטב. אם אתם בעלי עסק המגיש מזון ללקוחות בוודאי נתקלתם במשובים הרבים שמבצעים הלקוחות ששהו אצלכם, אם זה מעל דפי רשתות חברתיות או באתרי האוכל השונים. שביעות הרצון יכולה להיות הרסנית עבור העסק ולכן כדאי לעבור בשיתוף פעולה עם ספק אשר מתחייב לעמוד במקסימום הנדרש.

Rectangle 956
צרו קשר