רוב הבתים בישראל וסביר כי כולם מחזיקים לפחות סוג אחד של פרי או ירק במקרר.

סיטונאי פירות וירקות תל אביב

התוספים התזונתיים הללו נותנים לנו בסופו של דבר את הצבע לחיים

רוב הבתים בישראל וסביר כי כולם מחזיקים לפחות סוג אחד של פרי או ירק במקרר. התוספים התזונתיים הללו נותנים לנו בסופו של דבר את הצבע לחיים. ישנם אלו אשר יעדיפו לצרוך אותם במסעדות ובבתי הקפה. כאשר אנחנו נמצאים במהלכה של חופשה פרטית, נמצא אותם פזורים בדרכים שונות בחדר האוכל. מי שאחראי להנהיג את החגיגה החקלאית הוא לא אחר מאשר ספק ירקות ופירות. הוא מאפשר את הדרך הטובה ביותר לקבל כמות גבוהה של פירות וירקות בזמן הקצר ולאורך כל חלקי הארץ. הספק מתחייב להעמיד לרשותנו תוצרת חקלאית איכותית על פי סטנדרטים קבועים מפי מועצת הצמחים.

 

 הפתרון הטוב ביותר בחירת ספק פירות וירקות הוא הליך חשוב מאוד והוא זה שיקבע את המשך פעילות בית העסק במהלך יום. חשוב יהיה לקבוע את הספק הטוב ביותר, אשר יהיה מסוגל לעמוד בהתחייבות לספק את התוצרת בזמן. לעיתים ישנם בתי עסק אשר צריכים יהיה לקבל אספקה יותר מפעם אחת ביום וצריך להיערך עם צוות עובדים ולאוג לעניין ביתר הרגישות. ספק איכותי הוא פרי השדה, אשר מתחייב לתוצרת חקלאית ברמה הגבוהה ביותר ולשירות הטוב והאיכותי ביותר שאפשר לתת. לפצח כל מכשול מועצת הצמחים היא זו שדואגת שאנו נאכל תוצרת חקלאית איכותית וללא כל חשש בריאותי.

 

ההתחייבות שדורשים מהספקים היא לאספקה של פרי וירק שעבר ריסוס מינימלי ועם חומרים ידידותיים לסביבה ומניעת אספקה של אלו אשר אינם בשלים. פרי השדה הינה בעלת ותק רב בתחום הפירות והירקות, יחד עם מועצת הירקות, ואחראית לאספקה לבתי עסק גדולים: מסעדות, בתי קפה ובתי מלון בכל רחבי הארץ. המיקום הטוב במרכז מאפשר ניתוב לחלקים השונים במדינה ולכן השירות שתקבלו הוא יעיל ונוח. הכל מתחיל כאן פרי וירק בצורתם הטבעית מהווים תוספים בריאים לגוף שלנו. במדינתנו נעשה לעיתים שימוש בחומרים מזיקים אשר מוחדרים לפרי והורסים את כל הטוב שבו. המטרה היא להוזיל עלויות ולהגדיל את הכמות, אך בדרך פוגעת לחלוטין בבריאות. מי שימצא משתמש בחומרי הדברה מזיקים עלול למצוא את עצמו נענש בחומרה על הפרת הכללים שקבעה מועצת הצמחים.

Rectangle 956
צרו קשר