פרי וירק הם אלו אשר מעניקים לנו איכות גבוהה בעלת ערכים תזונתיים בלתי מתפשרים.

סיטונאי פירות וירקות כרמיאל

בכל הקשור לאיכות אין שום מקום למשחקים והתוצרת החקלאית צריכה להגיע ללקוח הסופי שהיא ברמה הגבוהה ביותר  

פרי וירק הם אלו אשר מעניקים לנו איכות גבוהה בעלת ערכים תזונתיים בלתי מתפשרים. בכל הקשור לאיכות אין שום מקום למשחקים והתוצרת החקלאית צריכה להגיע ללקוח הסופי שהיא ברמה הגבוהה ביותר, שתוציא את האיכות המקסימלית. ספק פירות וירקות הוא המנצח על התזמורת וזה שאחראי להביא את האיכות אל הצלחת. אנחנו נפגוש בהן במרכולים הגדולים בתצורה הטבעית ובבתי העסק השונים כמו מסעדות, בתי קפה, בתי מלון ודוכני המזון בשווקים. כל עוד התוצרת מגיעה ממקור אמין ניתן להיות בראש שקט באשר לאיכות. אם אתם רוצים לפתוח חנות זכיינות מזון היא הפיתרון המושלם עבורכם ובמיוחד באמצעות ייעוץ של עו"ד גיא קולן.

אסור להתפשר על הבריאות
פירות וירקות הם אשר מעניקים לגופנו את הערכים התזונתיים להם הוא זקוק. אסור לזלזל בכך ולכן רצוי יהיה לסעוד במסעדות אשר מקבלות אספקה טרייה מדי יום ממקור אמין. לאחרונה התרחשו מקרים רבים בהם סופקו ללקוחות פירות וירקות עם רמת ריסוס גבוהה ופירות שאינם בשלים התערבבו עם אלו שכן. מיותר לציין כי דבר זה אינו חוקי ומוגן בכללים אשר יצרו במועצת הצמחים. בכל הקשור לבריאות שלנו אין מקום לפשרות ואנו נצטרך לבחור במי שיעניק לנו את המוצר הסופי הטוב ביותר. פרי השדה הוא אחד מאלו שניתן בהחלט לתת לו את המושכות. כספק פירות וירקות אשר מצוי בתחום כבר שנים רבות, הוא נותן את השירות האיכותי ביותר בשילוב תוצרת חקלאית טרייה מדי יום.

פשוט לשרת אתכם מטרתו העיקרית של ספק סיטונאי ירקות ופירות הוא הריצוי המלא של כל לקוח אשר בא עמו במגע. כל בית עסק עובד עם בעל מקצוע אשר אמור להתאים לו לצרכיו ולהעניק לו את הכלים לתפעול שוטף. תוצרת פירות וירקות איכותיים הכרחית מאוד לשימור לקוחות וגיוס לקוחות חדשים. כל בית עסק מצליח בנוי על כמות לקוחות קבועים אשר נהנים לשוב ולרכוש מפניני המקום. קבלת סחורה אשר אינה עומדת בסטנדרטים הדרושים תסכן את המקום ואף תגרור אחריה נטישה המונית של לקוחות. בפרי השדה מתחייבים להעניק את המיטב עבור הלקוחות ולספק תוצרת על פי דרישה ללא הגבלה של כמות. כל ירק וכל פרי אשר מצויים בעונה יהיו מן הנמצא בכל יום ויעשו את הדרך בכדי לגרום לריצוי מלא של הלקוחות בכל חלקי הארץ.

Rectangle 956
צרו קשר