הירקות אשר מסופקים לביתנו או שאנחנו רוכשים את תוצרתם בבתי הקפה והמסעדות מגיעים בהליך חלוקה מסודר.

סיטונאות פירות וירקות ירושלים

חלוקה מסודרת היא זו אשר מאפשרת את קבלת התוצרת לכל מקום בזמן שנוח לבית העסק

הירקות אשר מסופקים לביתנו או שאנחנו רוכשים את תוצרתם בבתי הקפה והמסעדות, מגיעים בהליך חלוקה מסודר. חלוקה מסודרת היא זו אשר מאפשרת את קבלת התוצרת לכל מקום בזמן שנוח לבית העסק. פרי השדה מבצעת חלוקת ירקות מסודרת מאוד ומספקת ללקוחותיה הרבים את היכולת להמשיך להפעיל את העסק שלהם בצורה תקינה. התלות הגדולה בירקות נובע מביקוש הולך וגובר של רבים מהאוכלוסייה, אשר מודעים הרבה יותר לבריאותם ומעוניינים לספק לגופם מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים.

פתרון יעיל ונוח
הירקות אשר מסופקים בהליך החלוקה צריכים להיות ברמת תוצרת גבוהה מאוד, אשר תעמוד בדרישות של הלקוחות אשר רוכשים אותם. כל בית עסק סיטונאי פירות וירקות תל אביב חייב להגדיר עבורו את הספק שיהיה אחראי על חלוקת ירקות עבורו. ההתחייבות מצד כל ספק היא על אספקה בשעות קבועות שמאפר התארגנות טובה במהלך יום עבודה. עסקים עובדים עם ספקים רבים ומפאת הזמן המצומצם שיש ביום לא ניתן יהיה לעקוב אחר כולם ברמה המדויקת. בדיוק לשם כך ישנה החשיבות הרבה בבחירת ספק אמין ומומלץ. על פרי השדה כספק ירקות מוביל ניתן יהיה לסמוך בעיניים עצומות. העבודה עם תוצרת חקלאית ברמה הגבוהה ביותר מאפשרת פתרון יעיל ונוח אל מול לקוחות עסקיים רבים, שפשוט לא צריכים לדאוג מקבלת ירקות באיכות ירודה.

פועלים על פי הזמנים שלכם
בחירת ספק ירקות איכותי היא משימה לא פשוטה ומטרתה למנוע מצבי אי נעימות ביחס לסחורה המסופקת. ישנם מקרים מצערים בהם ספקים ביצעו חלוקת ירקות שאינם מתאימים לאיכות הנדרשת. הירקות המחולקים מדי יום צריכים להיות טריים מאוד על מנת שיספקו את הערך התזונתי המתבקש. ירקות שעברו ריסוס גבוהה או שאינם בשלים מספיק עלולים לגרום לביות בריאות לרבות הרעלה ולכן צריך שיהיה פיקוח על גידולם. חלוקת הירקות על ידי פרי השדה יבטיח לכם את התוצרת החקלאית הטובה ביותר מדי יום, כשעל פי דרישה ניתן יהיה לקבל סחורה יותר מפעם אחת ביום. העמידה בזמנים היא חשובה במיוחד ולכן נלקחת מכל בית עסק השעה בה הוא ירצה את האספקה והחלוקה מתבצעת בדיוק בזמן הנוח ביותר.

Rectangle 956
צרו קשר