Home

שיווק ירקות

כחלק משירות המוענק לכל צרכן, גם שיווק סיטונאי פירות וירקות הוא כלי, אשר נועד להציע את הפתרון הבריא הנצרך כל כך. הירקות אשר מגיעים אל כולנו באמצעות מגדלים שונים בשטחים חקלאיים פתוחים, מוצעים לרכישה בדרכים שונות ע"י מגוון ספקים רב. פרי השדה הינה ספקית ירקות גדולה שעובדת במרץ על מנת לשרת לקוחות גדולים כמסעדות, בתי קפה ומלונות. כמות הסועדים אשר פוקדים את המקומות הללו מדי יום הוא רב, כשהתלות בירקות היא גבוהה מאוד ומחייבת ספק אמין ברמת שירות גבוהה. לעיתים אף נדרשת אספקה של יותר מפעם אחת יחידה ביום.

מומחים לשווק אותם
ירקות הן מאכל בריאותי המשתלב טוב עם כל דבר שאנו אוכלים. יש האוכלים אותם בתצורה החיה שלהם וזוכים לבריאות גבוהה, אך ישנם גם כאלו שיעדיפו לבשל אותם בדרכים שונות וליהנות מהם בתצורה חמה יותר. תוספת בריאה חשובה כל כך לגופנו ואסור יהיה לוותר עליה בשום אופן. פרי השדה ערוכה במשך שנים לשווק את הירקות באיכות גבוהה ולהציע את התוצרת בעבור מסעדות ובתי מלון בכל רחבי הארץ. מקור השינוע של החברה הוא מתל אביב ומשם ניתן להגיע לכל מקום אחר בארץ. כל מקום אליו מגיעים מאופיין בכמות לקוחות גבוהה המצריכה אספקה טרייה של פעם ולעיתים כמה פעמים ביום.

פועלים במיוחד עבורכם
מועצת הצמחים אחראית שכל נושא שיווק הירקות למסעדות יעבוד כמו שעון שווייצרי. נהוג להתייחס לירק כמובן מאליו שיהיה ניתן להשגה, אך מאחורי הקלעים עובדים המוחות הגדולים בכדי שהדבר ייצא לפועל. שימוש בחומרי הדברה מחייב פיקוח ודאגה כי יהיה מינימלי ביותר למניעת מזיקים בעת הגידול. צריכה להיות תמיכה רחבה במגדלים, כולל מימון למטרת מחקרים ופיתוח של זנים חדשים לטובת הצרכנים. המחירים עצמם עוברים גם כן הליך של פיקוח המחייב את כולם לעמוד בו, כך ניתן שרות טוב ללקוח שייהנה ממחיר הוגן. כל הליך שיווק הירקות חייב לקבל התייחסות גבוהה לכל הדברים הללו, שיאפשרו את הפתרון היעיל והטוב ביותר ללקוחות. מי שצורך בסופו של דבר את הירקות הם הלקוחות ואם לא יהיה פתרון סביר והגיוני עבורם, יתכן ויצביעו ברגליים.